Kedves Ügyvezető/ Vállalkozó!
Mindenki szeretne eredményes lenni ha vállalkozik. Sokan vagyunk akiknek a vállalkozásunkban magunk kell mindent csinálni, mert nincs több fős csapat mellettünk.
Sokszor szeretnénk egy kigondolt célt, ötletet megvalósítani, de túl bonyolult az ügymenet, vagy az elintézési mód, esetleg nem ismerjük hol kezdjünk neki? és azt sem tudjuk milyen kötelező adminisztrációval, teendőkkel jár.
Ha nincs segítség, vagy ha a környezetünk sokféle, és sokszor ellentmondásos tanácsokkal lát el, akkor mégis " hogyan csináljam...hisz a felelősség persze az enyém ??!!"
Kitől tudom meg mi kell hozzá, hogy szabályosan, és megfelelően, jól, felesleges ráfordítás nélkül elérni amit szeretnék, és így az időmet és energiámat a szakmai feladatokra tudom fordítani?
Ha érezted már hogy nem is tudod kitől kérdezd meg "hogy kell ezt elintézni" , vagy "tudom mit szeretnék csinálni, de nem tudom hogy milyen adminisztratív feladatokkal jár, és milyen teendőkre kell odafigyeljek"
De az is lehet, hogy minden működik, valahogy még sem olyan hatékony mint szeretnénk?!
Szeretne értékelést, információt kapni vállalkozása "számairól" külső szemmel?
MI SEGÍTÜNK!
- irodai adminisztrációs rend kialakítása a működéshez, és a későbbi fentartáshoz.
- gyakorlati segédletek, minták
- dokumentációs munka pótlásának segítése
- kívánság szerint az irodai adminisztrációt heti / havi rendszerességgel ellátjuk
- eseti tanácsadás, ügyintézés
- teljeskörű könyvviteli szolgáltatás
- export, import ügyek
- tervezés és controlling
- munkaügyi (bér/ TB ...stb ) feladatok ellátása
elérhetőség:
Bán Réka
Pénzügyi és Számviteli szakellenőr
mail: vpluszr@gmail.com
tel: +36 209 316 819